Merhabalar, 16+4 günlük hamileyim. Dün ve bugün olmak üzere bebeğimin karnımın bir yerinde toplandığını hissettim. Elimle de kontrol ettiğimde elimin altı bariz çok sertti. Bu kadar erken hissetmek normal mi? Bebek hareketi mi yoksa tehlikeli bir durum mu. Yaşayan var mı?