Merist Kızlar adetim 10 gün gecikti. Doktora gittim rahim kalınlaşması var gebelik olabilir dedi kan testi negativ çıkti daha sonuçları gösteremedim .böyle süreç yaşan var mı
Mervekara5 Merist canım benim de demişti ama regl yaklaşırken de rahim de kalınlaşma oluyor diye biliyorum benim doktorum 1 hafta sonra gebelik testi yap gebelik yoksa zaten regl olursun demişti bana
Feyzaclk Merist benim kaset test pozitif çıkınca ( adetim 20 gün gecikmişti) gittim rahim kalınlaşmış kesin hamilesin demişti. Ama kana da baktı tabi beta 1300 falandı
Merist Feyzaclk İdrar da kanda negatif bende ultrasonla baktığında bir sıkıntı da görmedi anlayamadım tekrar sonuç göstermeye gideceğim
Mervekara5 Merist yok hayır başka birsey değil o, rahim adet öncesi de kendini hazırladığı için kalınlaşıyor yaşadım aynısını sen bence 1 hafta sonra tekrar gebelik testi yap adet olmazsan eğer negatifse bir kaç güne adet olursun zaten
Nuur2124 Benimde geciktigimde kalinlasmisti canım evet. Çok normal ama inşallah hamilesindir☺️nazende geç döllenme olduğunda önce kese oluşuyor. ☺️