ggzemmj cok iyi anlıyorum seni benimde bir oğlum var git gel düşük tehlikesi sağlıklımı nasıl doğacak derken 9 ay sevincimi yaşayamadım. Şimdi ikincide daha sakinim benimde 37 idi betam 1 hafta sonra 1900 oldu. Hiç sıkma kendini güzel düşün ikinci bebek zaten daha önce doğumda yaptın vardır gebelik bence