Aysesert Merhaba arkadaşlar.dun doktorum bebeğimin ense kalınlığının 2.8mm olduğunu ve kalın olctugunu söyledi.p.tesi ayrıntılı ultrasona gireceğim ama içim içimi yiyor.sizler de bu şekilde birşey yaşadınız mı?
Havvaca Valla hiç bir bilgim yok canım benim 11 haftada ense 1.5 gelmişti şimdi 12 haftadayiz bir daha bakıldı 1.7 kan sonuçları için bekliyorum bende. Rabbim sağ sağlim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ♥️