Pinar4 Kızlar dün kontrole gittim nstde sancı çıktı doktor progestan verdi ağızdan alıyorum ilacı kullanan var mı
Pinar4 Sevvl kaçıncı haftadan başladın canım. Bu arada bilmediğim için soruyorum oraya koyunca hemen gidiyor mu 😁🙈
Sevvl Pinar4 valla ben neredeyse başından beri kullanıyorum canım ittirmen gerekiyor kendi gazla kaymıyor
elanur-1125 Bende kullandım 32 33 34 haftalık iken sonra doktorum bana bırakabilirsin dedi bıraktım onun bir zararı yok