CanimBebegim02 Kızlar sonucumun çıktığını nasıl anlarım hiçbir şey yazmıyor ordaki hemşire çıkınca en nabizdan görünür dedi
Mysmrt CanimBebegim02 enabızda görünüyor ikili üçlü test diye ama ordan yorumlanmıyor sonuçlar çıkınca enabızda görünür ama
dtml CanimBebegim02 sonuç çıkınca enabızda çıktığını görebilirsiniz sadece değerleri göremezsiniz doktorun eline ulaşınca doktor yorum yapıyor. Ben neden biz göremiyoruz dediğimde doktor bu bebeğin kişisel verisi sizin değil o yüzden göremezsiniz demişti😂 kişisel verileri varmış💙
Civcivannesi-38 CanimBebegim02 hastanenin sitesindeki sonuçlardan da görülebiliyor hangi hastanede olduysanız , dosya no gerekiyordu benimkinde onu öğrenip ordan bakmıştım🙆♀️
Deletedmom_116 Benimki gorunmemksti özel takipliydim başka özel bir kilinkte yapılmış çıktı halinde alıp gistermistim
Mysmrt CanimBebegim02 evet canım çıkmış doktora gittiğinde laboratuvardan bi kağıt verecekler sana. Doktor ona göre yorumlayacak😊
Merve2323- Sonuç çıkmış ama doktorların kendi ekranlarında bi grafik var ona göre bakıp yorumluyorlar o e nabizda görünmüyor