Ecoprini haftalar önce kesmişti doktor sadece oksapar 4 binlik kullanıyorum 36. haftadayım her akşam 20.30 gibi vuruyordum dün nasıl olduysa unutmuşum az önce aklıma geldi hemen vurdum 11 gibi bebek hareket de ediyor ama inşallah bir şey olmamıştır bebeğe giden damarda tıkanma falan acaba doktora mı gitsem var mı benim gibi unutan😞