Merhaba kızlar… 6+2’yken evde bebeğim kendiliğinden düştü büyük bi ciğer parçası gibi kan uyuşmazlığı vardı iğnesini oldum ama bişeye yaramadı progestan kullanıp dinlendim olmadı.5 gün önce lekelnmeler başladı Salı günü düşük yaptım dün akşam kanamam durdu bu kadar kısa sürede bitmesi normal mi abdest almalı mıyım beklemeli miyim? Sizin kaç gün kanamanız oldu