Alpmoms bana gebelikten önce konmuştu, beslenme şeklimi tamamen değişmiştim. Glisemik indeksi düşük besleneceksiniz. Bn doğumdan sonra tekrar dönemedm saglıklı beslenmeme ye süt olsun ye süt olsun baskısından. Şimdiki gebeliğimde de dikjat etmedm maalesef:(