Hamile annelerimize sormak istiyorum.Arkadaçlar 18+4 haftalık hamileyim bebeğim kız.Harakerlerini 16haftadan sonra hiss etmeye başladım ve günden güne daha çok hissettim.dün 1gün boyunca bel ağrım oldu ve ne o sırada ne de şimdi haraketlerini hiss etmiyorum en son 25 ocakta hiss etmiştim 2gündür grip ve bel ağrısının yanı sıra kendimi iyi hiss etmiyordum.Bişey olmaz dimi? Doktordan 3gün önce geldim zaten.Kıpır kıpırdı çok endişeliyim şuan