irem01 Size şöyle anlatayım ben düzenli adet olan ve kolay hamile kalan biriydim bu Arada benim de 3 kaybım var ama eşimde kromozon sorunu çıktı kayıplarım onunla alakalı. Neyse biz tüp bebek denedik olumsuz sonuçlandı o tüp bebek denemesinden sonra bende adet düzensizliği başladı bu arada amh değerim cok iyi hormon değerlerim gayet normal çıktı , ama ben resmen 3 ayda bir adet oluyordum. Normal yoldan gebelik denemek istiyordum tekrar ve adet olmadan mümkün değil . Doktorumda yumurtamın herseyimin cok normal olmasına rağmen yumurta tembelliği olabileceğini söyledi adet düzensizliğimi buna bağladı ama bana şöyle dedi evet adet düzensizliğin var fakat yumurta sayın cok iyi 2 gün ara 1 gün ilişki şeklinde devam et dedi ve ben eve gidip bunu deneyip direk hamile kaldım o ay tabi birde el takviye kullandım prowomen ve İbrahim Saraçoğlunun bal karışımını kullandım. Yumurtalarım çalıştı yani bu böyle biley suan karnımdakinde de bir sorun olursa bebekle ilgili olur kromozon probleminden olur herdeyden olur ama yumurta tembelliğinden olmaz