Kasımda düşük yaptım normalde 26 günde bir adet olurdum kızlar ama farkettimki geçen ayda 3 gün gecikme olmuş bu ayda gecikmenin 5nci günündeyim test yapmıştım çarşamba akşamı negatifti. Normalde adetim hiç geçikmezdi. Sadece iki aydır bendemi bir dengesizlik var acaba hamile olsaydım testlerde çıkardı diye düşünüyorum. Adet oldum olcam diyorum ağrı geliyor gibi sonra bir bakıyorum hiçbişey kalmamış normale dönmüşüm çok garip yaşadıklarımı yaşayan varmı acaba 😟