Annonnimmmss Kızlar merhaba 10+5 hamileyim. Biliyorum daha hissetmek için çor erken ama az önce karnımı yan tarafına bir sızı gibi birşey oldu bende elimle oraya dokundugumda pıt pıt birşey atıyormuş gibi oldu . Sizce bebeğim olabilir mi bu hissettiğim şey ?
27ozlem Annonnimmmss malesef imkansız canım büyük ihtimal bağırsak hareketidir ben 17 de başladım hissetmeye hatta onu bile bağırsak hareketi sandım ilk etapta ama bebekmiş 😇