Mrsfly Selam Kızlar, bikaç gündür gebelik testim pozitif cıkıyor bugün kan verdim bir düşüğüm var, üzülmekten çok korkuyorum. Dualarınızı bekliyorum. Allahım tüm isteyenlere tez zamanda hayırla nasip etsin inşallah.
Pemberuya Mrsfly hiç korkma canm 2. Gebelikler daha sağlıklı oluyor Allah’ın izniyle 🥰 geçen yıl Mart’ta düşük yaptım Şuan 3 aylığım hamd olsun dua edip iyi olacağını düşün sadece ❤️🤲🏻
Turgutaykader Mrsfly hayirlisi olsun rabbim kucaginiza almayi nasip etsin dedikleri gibi ikinci daha saglikli oluyormus benimde ilki oyle oldu korkuyorum bende dualarim seninle sonucunu bekliyorum🙏🙏dolu dolu hamileyim diye bagir insAllah🧿
Sunshine123 Mrsfly Hayırlı olsun sağlıkla kazasız belasız gelsin inşallah 🥰🌸 adetiniz geçmiş miydi kan verdiğinizde acaba