Üç tane hastane çıkışı,yenidoğan 6 7 tane zıbın aldım. İki tane daha hastane çıkışı almayı düşünüyorum. Bı tane penye battaniye aldım muslin örtü aldım.besik indirime girmişti aldım. 6 7 tane 3 6 ay zıbın almayı düşünüyorum.birkac tane de tulum aldım şimdilik çantamı aldım. Ama eksikler çok daha 😅😊