Hatice_k 11.haftada doktorum %80 kız demişti. 12.haftada pozisyonu çok iyi değildi ama böyle bi çıkıntı gördüğünü erkekte olabileceğini kordon yada elinin de olabileceğini söyledi. Tahminleri alabilir miyim bu durumda olupta kız çıkan oldu mu 🥰
Mom_merve123 Hatice_k merhaba ilk doktorum %80 erkek demişti ama ben en baştan beri kız hissediyordum son gittiğim 3 Farklı doktor da kız olduğunu söyledi 🥰 hayırlısı tabi detaylı usg yi bekliyoruz
Hatice_k esmerella37 tekrar yüklüyorum 🥰
Hatice_k Mustafayigitvebeytugannesi  bu var ama hep böyle yatıyor işte🙂
Hatice_k esmerella37 kemik yapısından mı anlıyorsunuz bu işin sırrı nedir 🥰 tabiki sağlıklı olsun ikisi de olur ama gönlüm kızdan yana 🙏
HdyEsm Mustafayigitvebeytugannesi https://imgyukle.com/i/JwRsnH https://imgyukle.com/i/JwRBjA Banada bakarmısınız ☺️ Mustafayigitvebeytugannesi
aysunbrk2106 hamilebiranneee foruma girince sol üst köşede üç çizgi var ona tıkla resim yükleye bas sonra ordaki bağlantıyı kopyala yanıtla yerine yapıştır
Sedoos0 hamilebiranneee googleye mutlu resim yükle yaz oraya yükle link kopyala yap buraya yapıştır canım
hamilebiranneee   @3kuzuAnnesiyim @esmerella37 Bakar mısınız cinsiyeti nedir acaba 🙏🏻