Betulaa diyetisyenim degil doktorum soylemisti. 12. Haftaya geldigimde 2 kilo almistim bundan sonrasi icin 5 kg hakkin var demisti 😅 5 kilo kime yeter diyip diyetisyen yardimi almaya basladim cunku kendim bas edemeyecektim belli ki. Boyum 1.57 benim yani boyum da kisa, o yuzden ne kadar az kilo alirsam o kadar iyi zaten 😌