Aynenkanka ben şeker yüklemesi yaptırdım çok şükür sorun cıkmadı doktorum da dikkat ediyorsun karbonhidrattan uzak dur tatlı cok tüketme sana bağlı bebeğin şeker durumu dedi bana da Allahtan bu zamana kadar canım hiiç tatlı börek çörek istemedi hep ekşi tuzlu yedm yiyorum tuzludan da tansiyondan korkuyorum tuzlu olarak çünkü turşu yiyorum oda tansiyonu etkiler diye korkuyorum bilmiyorum 😬🥹