tatliheyecanim02 Kizlar pazartesi günü betam 197ydi carsamba 5 haftaya girdik gebelikte. Dun test verdim 386ya yükselmiş normalde 780lerde olması gerekiyor. Sebebini bilen veya başına gelen varmi
2prens2prenses tatliheyecanim02 canım iki günde bir iki katı yükseklik yeterli geliyo hatta yüzde 60lik bi artış bile yeterli senin ki de o şekilde yükselmiş zaten
tatliheyecanim02 2prens2prenses normal ilerliyor o zaman cunku hic kanamam vs yok kendimi iyi hissediyorum bulantim bile hiç yok bitek kasik ağrım var betam dusuk olduğu için mi acaba bulantı yaşamıyorum aklıma bi suru sey geliyo kuruntu yapmak istemiyorum ama :(
2prens2prenses tatliheyecanim02 bulantılar hemen başlamaz canım bekle 1 hafta 10 güne başlar belki de hiç olmaz herkesde bulantı olacak diye bisey yok artış sağlıklı görünüyo kötü şeyler düşünme umarım güzel haberler alırsın 😇🥰
tatliheyecanim02 2prens2prenses cok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza aliriz bebeklerimizii😍
2prens2prenses tatliheyecanim02 ben doğurdum canım 21 günlük olduk bile ama burayı bırakamadım 🤣🙈darısı başına inşallah sağlıkla mutlulukla😇🥰