Bebeğim ultrasonla 2 hafta geride görünüyor geç döllenme olabilir dedi doktor ama ben daha adet günümde test yaptım hatta öncesinde test yapiyodum cift çizgi çıkıyordu hep demekki döllenmiş ve hormon salgilamaya başlamış ki cift çizgi çıkıyordu ben şimdi anlamadım bebeğim neden 2 hafta geride geç döllenme mi yoksa başka bir sorun mu var son 2 randevumda hep gerideydi hiç yakalamadi haftasini