Ftmnr_35 Kızlar şimdi doktordan çıktım 31. Haftam. doktor kafası 1-2 hafta önde gidiyor ama detaylı ultrason yaptırdıysan sıkıntı yok bir şey olmaz dedi. Var mı böyle bir durumla karşılaşan.
Mervekara5 Ftmnr_35 33. Haftamdaym bana da öyle dedi canım ama normal olduğunu bir sıkıntı olmadığını söyledi
Btlklnc Ftmnr_35 bizimde geriden gelıyorr. Mınyon bir bebek olur dedıler. İyi düşünelim iyi olsun 2 hafta önden veya gerıden sorun olacagını sanmıyorum
Mommy61 Ftmnr_35 erkek bebeklerin baş kısmı kız bebeklere göre daha iri olur önden gitmesi ondan doktorum bana da öyle söyledi 1.5 hafta falannönde