MelBaby Kızlar doktora dün gittiğimde 14+3 tüm . Ancak doktor ölçümlere baktıktan sonra bebeğin uzun ve yapılı dedi adet tarihimi 6 gün öne çekti otomatik 15+3 oldum. Neden böyle bişey yaptı o an doktora sormayı unuttum heyecandan . Bilem var mıdır?