Bende çok merak ediyorum bu konuyu. 1 hafta önce kırmızı renk kan geldi adet kanı gibi değildi. Sonra kesildi. 1 haftadır ara ara kahverengi lekelenmelerim ve bel kasık ağrılarım oluyor ara sıra. Adetime 5 gun kala erken gebelik tersti yaptim negatif. Adetim geçeli 3 gün oldu. Tekrar test yapmalımiyim bilmiyorum. Ne yaşıyorum anlamiyorum.