kızlar doğurganlık günüm adetten 1 hafta önceydi. şuan adet gecikmemin 7. günündeyim. doğuranlıktan hesaplanınca ilişkiden 14 gün geçti. benm sorum şu olacak size ; göğüslerim şiştik ağrıyor iğneleniyo ama iki gündür gün içinde göğüslerim şişiyor akşama doğru tekrar küçülüyor sonra tekrar şişiyor falan. gebelik belirtisi olarak böyle birşey olabilir mi ? yoksa gebelikte şişen göğüsler doğuma kadar öyle mi kalır? uzun oldu hakkınızı helal edin