Kızlar 39+2 de doğum yaptım. Bebişimin suyu azaldığı için planlı oldu. Vajinaya fitil yerleştirdiler açılma sağladı. Ancak açılma çok hızlı olduğu için iç dudaklar falan epry yırtıldı o yüzden çokça dikişim var ve şişliğim var. Böyle olanlar var mı? Nasıl ne zaman toparladınız? Sanki sezaryen doğum yapmış gibi yürümekte falan zorlanıyorum 😐