Dilaramurat Kizlar 37+2 haftalik hamileyim bebek kanala yerlesmedi sanirim daha doktorum da bisey demedi bende baski falan da hissetmiyorum ne zaman girer acaba
Ovgusss Dilaramurat ben YouTube de bi video izledim bebeğin kanala inmesi ile ilgili dikkatli bir şekilde üç gün onu yaptım gittiğimde inmişti istersen dene
Dilaramurat Ozlemzmr_7 vajina da baski olurmus oturup kalkerken zorlanilirmis ama ben hic oyle degilim
Duha190 Bebeğin kanala inmesini ben hiç hissetmedim . Rahat şekilde kalkıp oturup bacak bacak üstüne atabiliyorum hala bence belirti vermiyo