Merhabalar, Progestan fitil alıp kafama göre içim rahat etsin diye kullanabilir miyim acaba? Rahim ağzı uzunluğum 12+4’te 3.3 cm çıktı doktor ters rahim o yüzden düşük ölçülüyor uzunluğun iyi dedi ama benim içim rahat etmiyor. Dün de kasık ağrısı yaşadım birkaç saat. Kafama göre alıp kullansam zararı olur mu