elfgrk şuan tam olarak ben de o süreçteyim o kadar üzdüm ki kendimi değerimin düştüğünü görünce doktorum da bana aynı şeyi söyledi şuan bizim istediğimiz gibi oldu sizin için de en hayırlsı bu dedi ya kalp atışını duyup hareketini hissedince düşük olsaydı sizin için travma olurdu dedi tefekkür etmekten başka elden ne gelir sağlıklı bir başka gebeliğe inşallah