Merhaba, ara ara alevlenenen gömülü dişlerim var. Birkaç gün snra kendiliğinden geçer normalde. Ama şuan canım az heralde sürekli sızı şeklinde ağrıyor . İşlem yapılmaz değil mi hiç aynı durumda olan var mı? İlaç da içemiyoruz. Bebeğe zararı felan olur mu ? Dr arayayım mı sizce?