Feri Gümüş göğüs kapağı ne zaman kullanılmaya başlanmalı doğum öncesi mi,her emzirmeden sonra mı yoksa yara olduğunda mı bilgi verir misiniz bilen arkadaşlarım :)
Edafmo Feri yara olmadan kullanmaya başlamak en iyisi. Ben göğüs kremini 37den sonra kullanmaya başlayacağım. Kapağı da her emzirdiğimde kapatmaya çalışacağım
1erkekkannesiiii Feri doğuma az zaman kala günde 1 saat takılır. Emzirmeye başlayınca her emzirme arasında takılır. İlk emzirmede zaten yara hassasiyet mutlaka oluyor. Kısa sürede çok rahatlatıyor ve iyileştiriyor. Tavsiyem kremle kullanmayın özelliği azalıyor