bendiyebiriii Edolili ben 28 haftalığım. Omega, elenatal 2 adında multivitamin, d vitamini ve kan ilacı kullanıyorum. Sizin haftalarınızda sadece multivitamin kullanıyordum.
Aynenkanka Edolili ben de o haftalarda sadece folik asit alıyordum pregnacare original gebelik ilerledikçe ve kan değerlerinize göre vitaminler değişiyor
Edolili bendiyebiriii kimse yazmıyor o kadar soru soruyorum teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻 Haftada sadece multivitamin kullanılıyor o zaman peki kan ilacını ve d vitamini ne zaman başlanıliyor hatırlıyor musunuz 🌺
bendiyebiriii Edolili a pardon d vitamini de kullanıyordum. Düzenli kullanmadığım için unutmuşum. İlk doktor kontrolümde d vitaminine baktırıp vermişti doktorum. Ama hala 1 şişe bitmedi öyle düşünün😅 kan ilacı 21. Haftadan sonra verildi. Omega da o zaman verildi.
Edolili bendiyebiriii kullanacağım multivitaminin içinde d vitamini var olduğu için vermedi sanırım ayrı ayrı 😊 Neden içmiyorsunuuz 🤭
Edolili Aynenkanka dün 12. Haftama girdim ikili taramam vardı kan verdim idrar verdim folik asit kes bu verdiğimi kullan dedi banada