yesimkolglu35 Mayıs sonu doğum yapmıştım. İstanbul’da yaşıyoruz. Bu 2. Hamileliğim bu da mayıs sonuna geliyor belki de aynı günde doğum yaparım kısmet😀 kısa kollu ve sıfır kollu çıtçıtlı üzerine ayaklı pijama takımı çorap giydiriyordum zaten sürekli uyuduklarındadan battaniyeye sarılı oluyorlar. Yeterli geliyordu. Emzirirken ince hazır yelek giydiriyordum. Beşikte ilk zamanlar ince kalın battaniye örtüyordum uyuduğu zaman daha birkaç günlükken. Kendimin daha ısıtamıyor çünkü minnoşlar ilk zamanlar