Ozisko Kızlar doğum iznindeyken maaşlar nasil yatiyor tam mı kesintili mi. Aralık’ta dogum iznine ayrildim ama ocakta maaş falan yatmadı bana. Bunun için ne yapılması gerekiyor acaba. Zamanında yatması gerekmiyor mu
Nusay Ozisko iş yerine bildirim yapmanız gerek diye biliyorum onun için istekte bulunuyorsunuz ya her ay alıyorsunuz yada toplu diye bildirim yapıyorsunuz muhasebe ile görüşün daha detaylı bilgi verir ben toplu alıcam.
Edafmo Ozisko özel sektörde çalışıyorsan ve çalışamaz raporu aldıysan maaş yatmaz rapor parası yatar. Büyük ihtimalle de doğuma kadar raporun. O yüzden doğurduktan birkaç gün sonra 2aylık toplu rapor parası yatar. Sonrasında tekrar 2ay geçer ve tekrar toplu 2aylık yatar
Kevko Dogumunz olduktan sonra js yerinize doğum sonrası raporu bildir8n aylik mi toplu mu istediğinizi belirtin