ysmn1407 39+4 günlüğüm bugün öğlen nişan geldi sanırım ilk regl olduğumuzda gelen akıntı tarzı kahverengi bir şey. Akşam 9 dan beri de belim de sancı var şu an 15 dk ya bı ayrı bı ağrı geliyor biraz daha beklemeli miyim acaba gitmeli miyim hastaneye
Merss ysmn1407 sancı sıklığı 5-6 dkya düşünce git hastaneye. Allah kolay kurtarsın tek avazda doğsun İnşallah
Mhrbn44_ ysmn1407 hastaneye uzakliginda onemli canim kac dk da gidersin onuda hesapla gebe okulunda ebe 10 dk 15 dk ya inerse sanciniz hastaneye gelin demisti sende gitsen iyi olur bence zaten hastanede giris yap muayne ederler falan derken biraz daha sanci sureniz sıklaşır
ysmn1407 Sabah 6 da gittim açılmam sadece 1 cm mis öyle olunca geri gönderdiler şimdi evde sancı çekiyorum dua edin hamişlerim çok zormuş valla doğum sancısı