Merhaba kızlar 24haftalık hamileyim ilk bebeğim 1-2 haftadır hapşırıp öksürdüğüm zaman idrar kaçırıyorum psikolojim bozuldu dışarı çıkmaya korkar hale geldim afedersiniz günde 2tane en kötü çamaşır değiştiriyorum öksürmek de istemiyorum hapşırmak da biliyorum bebek idrar kesesine baskı yaptığı için oluyor ama yok mu bunun geçici bi yöntemi bu haftalarda böyleysem bebeğim daha da büyüyüp ağırlaştığında ne olur halim sizde de bu durum oldu mu yaşayan bi çare bulan var mı altımda peçeteyle falan geziyorum sürekli çok sıkıldım bu durumdan