Derosasnne Geçen hafta bel ağrısından iki büklüm kaldım ve bir kas gevşetici ilaç içtim .Bugün test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim.çok tedirginim.Hamile olduğunu bilmeden ilaç kullanan oldu mu ?
Aylin355 Derosasnne Başkası kullanmıştır bişey olmaz veya ona olur sana olmaz vs, böyle tavsiyeleri burdan almayın hemen doktora danış
lerem_merel Derosasnne ben hamile olduğumu bilmeden 3 gün antibiyotik kullandım Çok şükür bir sıkıntı olmadı şuan 6+0 haftalığız Ama yinede içinin rahatlaması için doktoruna görün cnm 🌸🥰♥️
Binnur-cam Derosasnne ben yaptım o salaklığı hemde güzel kas gevşetici ağrı kesici ilaç içmiştim 3 gün sonrada hamile olduğumu öğrendim 28+3 olduk şükür bi sıkıntı olmadı korkma 😊