nur_bebek34 Arkadaşlar parol içtim ama geçmedi. Acile gidince 2 saat bekletip serum takıyorlar . Serumda geçici cözum. Geçen hafta da böyle olmuştum serum taktılar. Yine grip oldum normal mi
Gzdmrt2905 nur_bebek34 ateş varsa enfeksiyon gibi durumlar olabilir ona bakmaları gerek ben de antibiyotik kullanmıştım augumentin toparladım