Arkadaşlar bu üçüncü gebeliğim Allah nasip ederse normal istiyorum ama öncekilerde çok sancım oldu. Bunda epidural istemeyi düşünüyorum.
Epidural yaptıranlar deneyimlerinizi paylaşırmısınız ? Kaç cm açılma varken uygulanıyor ayrıca ıkınma zorlaşıyor mu ? Doğumu geciktirir mi