Mnire bana biraz tuhaf geldi bilemedim. Yani en kötü ihtimal erken doğum olmalı, ölmesi değil. Haftası da yeterli çünkü doğum için. Baya saçma geldi bana. Ya da siz erken doğum olmazsa ne olur diye sormuşsanız o da onun üzerine böyle bir cevap vermiş olabilir.