İlla ki oluyor karın ağrıları ama 20 dk uzun bi süre sayılır mı bilemedim. Benim özelde takibim oluyor doktorum çok rahatsız eden bi ağrı yaşarsan direkt doğumhaneye git bi baksınlar demişti nst ultrason falan. Benim ilk 28. haftada karnımın altında ağrı oldu ama o da çok hafifti yani yok denecek kadar az kafasını aşağı almış hızlı döndüyse o yüzden olmuştur dedi ama nolur nolmaz diye nst çektiler. Bebişin hareketlerini takip et, için rahat etsin istersen de bi git kontrol ettir derim 🌸