Bildiğim kadarıyla belden ağrıyla başlıyor karına vuruyor ağrı. Fizyolojik olarak vücut kendini doğuma hazırladığı için ishal olabilirsiniz bağırsakları boşaltmak adına. 39.haftadayım bugün çatı muayenem oldu ve bel ağrılarım şiddetlendi sanırım doğumu tetikledi. Şu an bel ağrısından kıvranıyorum yatamıyorum belki de doğumum başlıyor 🤷🏻♀️