Kardeşim yeni doğum yaptı sezeryan. Göğüsleri süt dolu ama bikaç damla iniyor elle sağınca, pompayla da denedi 2 saat boyumca 50 ml geldi sadece.
Birde göğüsünden kocaman yağ bezesi gibi bişey çıkmış içinden. Şimdi de göğüs ağrısından çok ağlıyo taş gibi oldu göğüsleri, acil ne yapabiliriz acaba ❓