Soğuk aldım 20 gündür öldürüyor beni öksürmekten uyuyamıyorum. İlaç da kullandım antibiyotik de kullandım ama bana mısın demedi. Salgın gibi bir şey var sanırım. Sıcak şeyler iç bol bol. Ballı süt ıhlamur zeytinyağı pekmez karışımı falan yumuşatıyor.