Baby_is_loading Kizlar iyiki burasi varda sorumuzu yaza biliyorum.kizlar benden vajinamdan akinti oluyo o normalmis.ama kokusu coook cok keskin cok geliyor.yikaniyorum 5 dakika geciyor yine geliyor.idrar enfeksionu vardi doktor ilac yazdi gecti .simdi neden ola bilir? Kendimden tiksiniyorum bazen(
Muhammedamine Baby_is_loading bazı enfeksiyonlar dirençli olabiliyor . İdrar kültürü yaptırmanızı tavsiye ederim böylelikle hangi antibiyotiği kullanmanız gerektiğine doktorunuz daha net karar verebilir
Nurylcndag Baby_is_loading bende de vardı,2 gün önce doktor hem idrar yolu enfeksiyonu hem vajinal enfeksiyon var dedi bir tek dozluk ilaç birde fitil verdi İ şallah işe yarar, birde erken farketmemişiz bende artık enfeksiyon sancı kasılma yapmaya başlamıştı.
mel33 Muhammedamine canım çok haklisin.benim başına geldi.tahlil verdim.enfeksiyon çıktı.sef 1000g verdi.neyse kullandım.4 gün sonra alıntım arttı.gittim tekrar tahlil verdim.enfeksiyon artmış şaka gibi.hemen kültür ve antibiyogrsm testi verdim.yarın çıkacak inşallah.aklınızda olsun.kesinlike idrar testi değil idrar kültürü ve antibiyogram verin.çünkü orda hangi antibiyotiğin iyi geldiği belli oluyor.ben bos yere 1 kutu antibiyotik üç tüm.hemde 16 haftalıkken
mel33 Baby_is_loading yok canım kaşıntı koku yanma hiç birşey yoktu.sadece suyum geliyor gibi oluyordu.serklaj oldum benim sizden daha fazla dikkat etmem lazım.o yüzden kendim istedim.idrar tahlilinde bakteri çıktı.kültürde üreme yok çıkmış.doktor 1 hafta sonra tekrar tahlil istedi.
busra6161 ayni problemi bende yasiyorum bazen oturup kalkarken bile afedersin kokuyu aliyorum mantar enfeksiyonu ckti azosililin ve krem verdi çok ktu bi durum gercekten