_Gunes ben sırf bu korkular yüzünden isteğe bağlı olarak sezaryen istedim doktorumdan 38. Hafta da aldı hemen ilk 2 gün ağrı çektim ama olsun deformasyon olmadı en azından alt kısımda tabi bu tercih meselesi kiminde hemen doğum oluyor kesi ve dikiş olmadan kiminde maalesef böyle olumsuz şeyler yaşanabiliyor. Tamamen şans meselesi.