ilaydaaltann_ Zumrammk Yani bebek büyüdükçe diyafram da sıkışıyo ve nefes darlığı yaşıyoruz. Belirli sebeplerden de kalp çarpıntısı olabilir.
Zumrammk Daha yeni 15 haftalık olduk ama hiç böyle bişey yaşamadım ilk kızımdada olmadı az önce iki üç kere resmen dışarı çıkıcakmış gibi attı çok korktum rabbim kimseye göstermesin 🤲