Ebru1903 Kızlar yeni doğan avent biberonmu aldınız siz biberon naptınız? Büyükmü alsam diye düşünüyorum napıcağımı bilemedim
Okanilkim Ebru1903 bence hiç alma lazım olursa alırsın. Emzir bebişini bol bol tabi bu Benim düşüncem ben almadım biberon inşallah da hiç gerek kalmaz 😇😇