-MucizeMelegiim- Hadi kızlar herkes tecrübesini yazsin ? İlk hamileligim olduğu icin yaşamış olduğunuz bütün tecrubelere ihtiyacim var💙
SeKa26 -MucizeMelegiim- -MucizeMelegiim- bende normal doğum yaptım ilkinde gayet kolay ve poztif ti içinizi ferah tutun sizinde su gibi gelip geçsin inşallah
-MucizeMelegiim- kahvesever__ kaçıncı haftanızda yaptınız? 🙈Hayırlı olsun Sağlıcakla büyüsün inşallah yavrunuz💕
tgc-52 kahvesever__ bende normal doğum çok istiyorum ama çokta korkuyorum 🙄. Normal doğum yapabilmek için neler yapmıştınız . Eşimle ilişkiye çok girmiyoruz onun Yardımı veya ilişkiye girmesemde zararı oluyormu ?
Arcin -MucizeMelegiim- ikiside normal dogum oldu, ilk dogumum 39+2 de ikinci dogumum da 38+2 de ikiside erkek. Bakalim bu kizimiz kac artı kacta dünyaya gelcek.
-MucizeMelegiim- FatmaAselinAnnesi_60 bende 🙈 şuan pozisyonu normal doğum dedi doktor yarın cati muaynemiz var bakalimm🥺🥺
Serkansemacit Arcin bende 39 yeni girdim biran önce doğurmak istiyorum ne yaptınız mesela o haftalarda doğum oldu🤭😂
Sibelina01 -MucizeMelegiim- merhaba bende 31haftalık oldum ilk gebeliğim biraz heyecanlıyım çatı muayenesini kaçıncı haftada yapıyorlar
busragil -MucizeMelegiim- çatı muayenesi oldu mu? Nasil bir sey az anlatir misin ya☺ Genelde herkes çekinir ya hani catı muayeneden
Mpo2266 -MucizeMelegiim- bence çatı muayenesi yaptırmayın doğumu erkene çekiyor gibi ben yaptırdım korkulcsk bişey de değil aslında ama perşembe yaptırdım cumartesi suyum geldi 😂
NobleMom -MucizeMelegiim- kızımı normal doğurdum 38+3 de. Bunuda normal istiyorum inşallah❤️ Normal doğum candır🌸
Safiyenurrr NobleMom sancınız gelerek mi gittiniz normal doğuma yoksa muayne gidince mi oldu bu kısmı merak ediyorum çok😀
SeKa26 -MucizeMelegiim- anlarsın anlarsın 😂 bende Nisan veya su gelmedi direk sancimla anladım doğum yapicami. Adet ağrısından biraz daha şiddetli oluyor sadece ordan anlayabilirsin canım siklasinca
SeKa26 -MucizeMelegiim- ama şöyle düşün disin basın veya başka yerin agridigind nasıl çekiyorsun buda öyle çocuk çıkınca hiç bir şey kalmıyor o ağrılar tık diye kesiliyor çok tuhaf yani