Oezlem23 benim tatlı kızımın ismini paylaşabilirim 🥰🌸
Şifa Betül olacak inşaALLAH ismi. 💗
Hz. Şifa r.a sahabi bir hanımın ismi asıl ismi Leyla olan ama şifacı olduğu için ona bu ismi de vermişler. Aşırı yetenekli bir hanım, hz. Ömer’in r.a amcasının kızı ve onun kadın versiyonuymuş.. hayatını Muhammet Emin Yıldırım hocadan dinleyebilirsiniz, yada öteki kadın sahabilerin ve değerli hanımların hayatlarını 81 ilde 81 sahabi adlı videolarından dinleyerek karar verebilirsiniz.
Betül ismi zaten hz. Fatıma annemizin isimlerin den biri.. kızım da ikisine benzesin istiyorum Rabbim onların ahlakıyla ahlaklandırsın 🤲🏻🥰💗