Birgaripannecik canım plasenta yaşlanması 30.haftalarda başlıyor zaten onun dereceleri var yaşlanma demek doğumun yaklaştığını gösterir tabi derecesine göre herkeste oluyor yani bu:) kimilerinin doktoru dile getirir kimilerinin getirmez bende olmadı plasenta yaşlanması diye birşey olamaz yani doktor deresine bakıp yorumlamıştır korkmana gerek yok 37.hafta korkulacak bir hafta değil ayrıca erken doğuma girmiyor yani